روغن آب صابون
 
واردات خودرو
جدیدترین اخبار واردات خودرو،ثبت سفارش واردات خودرو،تعرفه واردات خودرو،قوانین واردات خودرو
 
 
یک شنبه 14 مهر 1398برچسب:, :: 10:52 ::  نويسنده : manger

منبع : روغن آب صابون

روغن آب صابون

کاربردهای روغن آب صابون

جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.

ترکیبات و فرمولاسیون روغن حل شونده ی طوری می باشد که از ایجاد کف در هنگام گردش سیال جلوگیری کرده ، رشد میکروب ها را در داخل مخزن دستگاه تا حد زیادی کنترل می نماید.
یکی از محصولات دلفین شیمی کولانت تراش یا همان آب تراش می باشد.
به طور کلی آنتی باکتریال ماده ای است قلیایی که باعث ازبین بردن باکتری های موجود در آب صابون تراشکاری می شود و جلوی رشد باکتری ها را می گیرد و طول عمر آب صابون تراشکاری یا روغن آب صابون را افزایش می دهد.
از دیگر ویژگی های آب تراش عمر طولانی تر آن نسبت به روغن آب صابون میباشد که در مناطق آب و هوایی مرطوب و شرایط آبهای سخت ، کاربرد بهتری نسبت به روغن های حل شونده دارد.

مزایای روغن آب صابون

خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت ضد کف
خاصیت ضد زنگ زدگی
امولسیونی پایدار
قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
خاصیت خنک کنندگی بالا
خاصیت ممانعت از خوردگی

شرکت صنایع شیمیایی دلفین به عنوان تولید کننده ی روغن حل شونده ، روغن آب صابون تراشکاری و کولانت تراش و ... آماده ی پاسخگویی به سوالات و نیازهای مشتریان عزیز می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک راهنمای خرید ضدآفتاب + نکات استفاده از ضدآفتاب در تابستان و زمستان شارژر دستی تلفن همراه بهترین سایت خرید نهال بادام در ایران چه نام دارد ؟ رگال لباس ابزاری کاربردی برای نظم بخشی به لباس ها ازدواج بین المللی در ترکیه پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت قیمت و خرید گردو بافت سقف مناسب برای ویلا دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران مدت زمان ارتودنسی دندان و هزینه ارتودنسی دندان نقاشی ساختمان یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون معرفی سیستم گرمایش از کف تهران بهترین و نزدیک‌ترین تعمیرکار پکیج بهترین سرویسکار پکیج بهترین سرویسکار پکیج ارتودنسی نامرئی چیست؟
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فايل هاي آموزشي و آدرس postcd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: